Ervaring

Hoe ervaren de huidige huurders de mogelijkheden die het Business Center Gemert biedt?
Enkele ondernemers die hun intrek al hebben genomen in ons gebouw vertellen er graag over:

Wiljan Jansen / Bouw Advies Instituut: “Samenwerken, netwerken en kennis delen”

Wiljan Jansen

BouwAdvies-Instituut-logo

 

 

 

Huurder sinds:   1 oktober 2013
Ruimte:               Vleugel / Begane grond
Oppervlakte:      200 m2
Voor:                   15 Bedrijven / personen

Waarom in het Business Center Gemert?
“We zitten hier samen met een aantal bouw-gerelateerde bedrijven samen in één ruimte. Zo weten we van elkaar wat we doen en waar we mee bezig zijn. Waar mogelijk helpen we elkaar.  Het Business Center biedt ons alle faciliteiten en mogelijkheden die wij nodig hebben om optimaal te werken en vooral: Om samen te werken. Dat we daarbij gebruik kunnen maken van meubilair, vergaderruimten en zelfs de catering in het B.C.G. is ideaal!”

Wat is het grootste voordeel van het Business Center Gemert?
“De kruisbestuiving en de samenwerking die hier mogelijk is. Wij werken als Bouw Advies Instituut al heel nauw met elkaar samen maar doen dat ook graag met de andere huurders in het Business Center. Er groeit hier een heel mooi netwerk waar echt elke ondernemer iets aan kan hebben. Als we van elkaar weten wat we doen en kunnen, dan kunnen we ook samen successen behalen. Het maakt daarbij niet uit in welke branche een bedrijf precies actief is: We hebben elkaar gewoon allemaal iets te bieden hier”.

Wat is jouw goede raad voor andere ondernemers?
“Heel simpel: Vestig je hier! Kan dat, om wat voor redenen dan ook, niet? Maak dan toch gebruik van het Business Center Gemert, bijvoorbeeld als je een grotere bijeenkomst wilt organiseren. Mensen kunnen elkaar hier vinden en dat heeft alleen maar voordelen”.

 

Nils Nijhof/ VOIPS: “Flexibel, multifunctioneel, representatief en plezierig!”

Nils NijhofVoips_Logo

 

 

 

Huurder sinds:   1 oktober 2014
Ruimte:               Zesde verdieping
Oppervlakte:      200 m2
Voor:                   8 Personen

Waarom in het Business Center Gemert?
“Je hebt hier ontzettend veel mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van alle faciliteiten zoals het auditorium en vergaderruimten. Die flexibiliteit merken we trouwens ook in de mogelijkheden voor het tijdelijk huren van extra ‘meters’: Als we voor een korte periode meer ruimte nodig hebben, bijvoorbeeld voor opslag, dan is dat zo geregeld. Onze kantoorruimte hier is ideaal: Lekker ruimtelijk met veel licht en dat werkt lekker, zeker als je af en toe van het schitterende uitzicht kunt genieten.”

Wat is het grootste voordeel van het Business Center Gemert?
“Het is heel fijn dat er echt met je mee wordt gedacht. De mensen van het Business Center Gemerts staan echt voor je klaar en werken heel flexibel mee aan oplossingen. Daarnaast is het Business Center natuurlijk op een heel mooie plek gevestigd en heeft het een prima uitstraling.”

Wat is jouw goede raad voor andere ondernemers?
“Kom hier gewoon eens kijken! Het is echt de moeite waard om te zien welke mogelijkheden het Business Center Gemert biedt aan zowel grotere als kleine ondernemingen. De sfeer onderling is ook prima: We delen niet alleen een ‘pand’ maar ook kennis en ervaring met elkaar en dat werkt heel plezierig!”

 

Bas Leenders/ CombasiQ Marketing & Communicatie:
“Een ideale plek om lekker te werken!”

Bas kantoor CombasiQ

CombasiQ

Huurder sinds:  1 februari 2015
Ruimte:               Hoekkantoor 5e verdieping
Oppervlakte:      54 m2
Voor:                   1 persoon (met veel bezoekers)

Waarom in het Business Center Gemert?
“Ik was echt toe aan ‘de volgende stap’. Mijn vorige kantoor was op zich prima maar ik zocht iets met meer uitstraling, ruimte en mogelijkheden om, samen met mijn ‘nieuwe buren’, te ondernemen. Dat heb ik allemaal gevonden in het Business Center Gemert. Het geweldige uitzicht over Gemert  zie ik als bonus”.

Wat is het grootste voordeel van het Business Center Gemert?
“Je krijgt hier, letterlijk en figuurlijk, alle ruimte om te ondernemen. De faciliteiten zijn echt geweldig en als je een vraag hebt krijg je meteen een helder antwoord. Hoewel ik hier nog maar kort zit voel ik me helemaal thuis op mijn nieuwe werkplek. Dat heeft alles te maken met de andere huurders, de services die het BCG biedt en de fijne sfeer die hier hangt. Ik verwacht binnenkort samen met andere huurders leuke plannen te gaan ontwikkelen. Dat gaat natuurlijk heel gemakkelijk en snel als alle partijen onder één dak zitten”.

Wat is jouw goede raad voor andere ondernemers?
“Laat je niet afschrikken door de grootte van het gebouw maar kom het ook eens van de binnenkant bekijken. Of je nou een starter of een gevorderde ondernemer bent:  Er is hier altijd een ruimte te vinden die bij jou en jouw bedrijf past. Ook als je een presentatie of andere bijeenkomst wilt organiseren kun je hier prima terecht. Die flexibiliteit en de faciliteiten maken het BCG een ideale plek om te werken. Zeker als hier straks nog meer bedrijven uit heel veel verschillende branches gevestigd zijn”.

 

 

 

Top